Інформаційні технології в шкільному фізичному експерименті

Головна   Презентація   Доповідь   Співдоповіді   Практикум   Обговорення   Виступи   Висновки   Література   Програми

Доповідь

Назад   План  Вперед

Інформаційні технології та шкільний фізичний експеримент - як засоби навчального дослідження в системі креативного навчання учнів

Задорожній М.І., голова РМО вчителів фізики Софіївського району

 6. Використання комп’ютерної програми Gran1W для побудови графіків

Задорожній М.М. Побудова графіків послідовних рухів одного тіла за допомогою ППЗ Gran1W (*.pdf)

Задорожній М.І. Побудова графіків в лабораторних та практичних роботах (*.pdf)

Задорожній М.І. Урок фізики 10 клас Практична робота Дослідження розряджання конденсатора та визначення його ємності (*.pdf)

Для визначення ємності конденсатора в цій роботі треба побудувати графік залежності струму розряджання конденсатора від часу та визначити площу, обмежену графіком та осями координат. Ця площа відповідає заряду конденсатора. 

При побудові графіка та визначенні площі традиційним способом учні допускають помилки і одержані значення ємності значно відрізняються від реальних. 

При використанні відеозйомки для фіксації положення стрілки мікроамперметра та програми Gran1W для побудови графіка та обчислення площі точність визначення ємності конденсатора є високою.