Головне управління освіти і науки
Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
||
обласний науково-методичний семінар
Інформаційні технології
в шкільному фізичному експерименті |
Головна Презентація Доповідь Співдоповіді Практикум Обговорення Виступи Висновки Література Програми
Круглий стіл
Фізика – наука експериментальна,
шкільна фізика починається з фізичного експерименту!
Недостатнє забезпечення шкіл фізичними приладами змушує вчителів використовувати моделювання фізичних дослідів за допомогою педагогічних програмних засобів. Чи можна вважати це фізичним експериментом ? |
|
Як ефективно вести облік обладнання фізичного кабінету ? |
|
Як виготовити саморобні фізичні прилади для забезпечення повноцінного навчального процесу ? |
|
Як здійснити індивідуальне виконання та оцінювання лабораторних та практичних робіт з фізики ? |
|
Як використати можливості інформаційно-комунікаційних технологій для фізичних демонстрацій ? |
|
Як використовувати на уроках моделювання фізичних явищ і процесів ? |
|
Як використовувати на уроках програми – віртуальні фізичні прилади ? |
|
За останні 5 років сільські школи одержали велику кількість сучасної комп’ютерної техніки. Як вона використовується ? |
|
В сільських школах мало учнів, на уроці на 1 персональний комп’ютер є 1-2 учні. Як учні володіють інформаційно-комунікаційними технологіями ? |