Головне управління освіти і науки

Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Відділ освіти Софіївської районної державної адміністрації

обласний науково-методичний семінар

Інформаційні технології

 в шкільному фізичному експерименті

Головна   Презентація   Доповідь   Співдоповіді   Практикум   Обговорення   Виступи   Висновки   Література   Програми

Круглий стіл
Фізика – наука експериментальна,
шкільна фізика починається з фізичного експерименту!

Недостатнє забезпечення шкіл фізичними приладами змушує вчителів використовувати моделювання фізичних дослідів за допомогою педагогічних програмних засобів. Чи можна вважати це фізичним експериментом ?

 

Як ефективно вести облік обладнання фізичного кабінету ?

 

Як виготовити саморобні фізичні прилади для забезпечення повноцінного навчального процесу ?

 

Як здійснити індивідуальне виконання та оцінювання лабораторних та практичних робіт з фізики ?

 

Як використати можливості інформаційно-комунікаційних технологій для фізичних демонстрацій ?

 

Як використовувати на уроках моделювання фізичних явищ і процесів ?

 

Як використовувати на уроках програми – віртуальні фізичні прилади ?

 

За останні 5 років сільські школи одержали велику кількість сучасної комп’ютерної техніки. Як вона використовується ?

 

В сільських школах мало учнів, на уроці на 1 персональний комп’ютер  є 1-2 учні. Як учні володіють інформаційно-комунікаційними технологіями ?