![]() |
Головне управління освіти і науки
Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
![]() |
обласний науково-методичний семінар
Інформаційні технології
в шкільному фізичному експерименті |
Головна Презентація Доповідь Співдоповіді Практикум Обговорення Виступи Висновки Література Програми
Висновки та рекомендації
Висновки |
Пропозиції |
1. Інформаційні технології можна ефективно використовувати для демонстрації відеофільмів, фотографій, анімацій та проведення багатьох лабораторних та практичних робіт з фізики, індивідуального оцінювання практичних навичок вимірювання фізичних величин. | |
2. Також інформаційні технології та фізичний експеримент надає широкі можливості для креативного навчання учнів. Виготовлення саморобних фізичних приладів, їх фотографій, анімацій, проведення нестандартних фізичних дослідів - це благодатне середовище для активної творчої діяльності вчителя та учнів. | |
3. Використання інформаційних технологій взагалі та створення власних електронних засобів потребує значних витрат на комп'ютерну техніку, цифрове обладнання та часу, який крім того не оплачується. Це створює труднощі у масовому використанні інформаційних технологій у навчальному процесі | Для створення власних електронних засобів та масового використання інформаційних технологій необхідно організувати колективну роботу: творчі групи, постійно діючі семінари, курси. |
4. Комп'ютер, цифрова техніка та програмні засоби можуть використовуватись як прилади у фізичному експерименті. Це сучасно, цікаво для учнів, дає нові можливості у вивченні та дослідженні фізичних явищ. | |
5. У зв'язку із зменшенням навчального часу на вивчення фізики та недостатнім забезпеченням фізичним обладнанням, фізичні демонстрації можна проводити в електронному вигляді. Сьогодні є велика кількість електронних засобів для цього. Для ефективного використання цих засобів треба якимось чином їх систематизувати та узгодити з діючою програмою з фізики. | Створити власну бібліотеку електронних наочностей, яка б відповідала діючим програмам з фізики та зробити її доступною для вчителів та учнів області. |
6. Інформаційні технології дають широкі можливості для індивідуального виконання та оцінювання лабораторних робіт з фізики. | Створити завдання для індивідуального виконання та оцінювання лабораторних робіт з фізики відповідно діючим програмам з фізики та зробити їх доступними для вчителів та учнів області. |
7. Сьогодні масового поширення набувають інтернет-технології. Використання веб-сторінок, локальних та глобальних сайтів у навчальному процесі відкриває доступ до корисної інформації для вчителів та учнів. | |